جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و شناسایی بیش از 2 هزار قلم انواع کالاهای اساسی احتکار شده در اردبیل خبر داد.

سرهنگ رحیم سروری، جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در یک عملیات با هماهنگی مقام قضایی و با تشکیل گروه تلفیقی از کارشناسان تعزیرات حکومتی، استانداری و اتاق اصناف، ماموران پلیس امنیت عمومی انبار 2 هزار و 633 قلم انواع کالاهای اساسی در محله کریم‌آباد اردبیل کشف و شناسایی شد.

وی ارزش کالاهای اساسی کشف شده را بیش از 230 میلیون ریال برشمرد و بیان کرد: این کالاها که در پارکینگ یک منزل مسکونی انبار شده بود شامل کالاهای مصرفی مردم از قبیل روغن نباتی، شکر، پوشاک بچه و پودر رختشویی بوده است که فرد متخلف در این زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سروری از کشف و شناسایی انبار احتکار حبوبات در عملیاتی دیگر در اردبیل خبر داد و گفت: از این انبار که در محله معجز اردبیل بوده بیش از 7 تن و 400 کیلوگرم انواع حبوبات کشف شد که ارزش این حبوبات بیش از 460 میلیون ریال بوده است.

وی از دستگیری یک نفر مجرم در ارتباط با این پرونده خبر داد و افزود: برای فرد متخلف در این حوزه نیز پرونده تشکیل شده و به مقامات قضایی تحویل شد تا رسیدگی لازم در مورد تخلف و جرائم این فرد انجام شود.

انتهای پیام/ح

کشف کالاهای احتکار شده در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.