فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

سرهنگ کریم چشک، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح 31 شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این رژه انجام شده است.

وی با اشاره به این که انتظار می‌رود رژه نیروهای مسلح به طور باشکوه برگزار شود گفت: تمهیدات لازم در این زمینه انجام یافته و تعاملات لازم با فرمانداری و مدیران ذیربط انجام یافته که بی‌شک برگزاری باشکوه این رژه دور از انتظار نیست.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: پیام رژه نیروهای مسلح اقتدار و عظمت ملت ایران است و بار دیگر نیروهای مسلح عظمت ملت ایران ا به دنیا نشان می‌دهند.

چشک تصریح کرد: دنیا روی نیروهای مسلح ایران حساب ویژه باز کرده و دشمن با اقتدار و عظمت نیروهای مسلح هیچ نگاه چپی نمی‌تواند به نیروهای مسلح داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و ما با جان و دل از این مهم دفاع می‌کنیم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که دیدار با خانواده‌های معظم شهدا رژه نیروهای مسلح از مهم‌ترین برنامه‌ها خواهد بود و این هفته فرصت بزرگی است که یاد ایثارگری‌هایی رزمندگان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/ح

تمهیدات لازم برای برگزاری رژه نیروهای مسلح انجام شده است

برچسب ها: نیروهای مسلح ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.