در حالیکه حدود یک ماه زمان به برگزاری انتخابات پارلمانی باقی است، منابع خبری از تشدید اختلافات در بین اعضای کمیسیون انتخابات افغانستان خبر می‌دهند.

تشدید اختلافات داخلی در کمیسیون انتخابات افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه حدود یک ماه زمان به برگزاری انتخابات پارلمانی باقی است، منابع خبری از تشدید اختلافات در بین اعضای کمیسیون انتخابات افغانستان خبر می‌دهند.

روزنامه پشتو زبان «مسیر» نوشت: «احمدشاه زمانزی» رئیس دبیر خانه کمیسیون انتخابات افغانستان محل خدمت روسای ولایتی این کمیسیون را تغییر داده است.

وی در نامه‌ای از روسای ولایتی کمیسیون انتخابات افغانستان خواسته هر چه سریعتر به محل کار جدیدشان بروند تا روند انتخابات با تاخیر روبرو نشود.

اما «گلاجان عبدالبدیع صیاد» رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان در واکنش به این موضوع دستور زمانزی رئیس دبیرخانه کمیسیون انتخابات را فاقد اعتبار دانسته است.

رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان به روسای ولایتی این کمیسیون دستور داده که محل خدمت جدیدشان را تغییر ندهند زیرا اعضای کمیسیون انتخابات تا کنون درباره این موضوع با دبیرخانه کمیسیون انتخابات به توافق نرسیده است.

رویارویی دبیرخانه کمیسیون انتخابات با سایر اعضای این کمیسیون در حالی صورت می‌گیرد که حدود یک ماه به زمان برگزاری انتخابات پارلمانی باقی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.