مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : جشن عاطفه ها با شعار "لبخند مهر، بسته به مهر شما' با استقرار یک هزار و 469 پایگاه در زنجان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به این که از امروز یک هزار و 469 پایگاه برای جمع اوری هدایای نقدی و غیر نقدی شهروندان در جشن عاطفه ها استقرار شده است گفت : سال گذشته خیراندیشان زنجان یک میلیارد و440 میلیون تومان درجشن عاطفه ها کمک کردند .

وی افزود : خیران استان به‌منظور تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این نهاد تاکنون نزدیک به سه میلیارد و 700 میلیاردریال در قالب جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم اکنون سه هزار و 558 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت این نهاد در استان زنجان وجود دارد که برنامه‌ریزی‌شده هزینه‌های تحصیلی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف با مشارکت خیران در جشن عاطفه‌ها تامین شود.

صفری با بیان این که مرحله اول جشن عاطفه‌ها با هدف جمع ‌آوری کمک‌های خیران برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و با شعار 'لبخند مهر، بسته به مهر شما' در روزهای 15 شهریور در میادین و معابر سطح شهرها برگزار می شود گفت : روز 16 شهریورماه در مصلی های نماز جمعه و مرحله دوم آن نیز11 مهر سال جاری در مدارس استان برگزار خواهد شد .

این مقام مسئول یاد آور شد : خیران می توانند با کد دستوری #1*8877*، تلفن گویای 0968877 و نرم‌افزار سکه، سنا به ‌منظورواریز کمک‌های نقدی و غیرحضوری به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها پیشقدم شوند.

انتهای پیام /ک


آغاز جشن عاطفه ها از امروز در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.