سمند Lx با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۶۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت و کاهش برخی از مدل‌های خودرویی بودیم. امروز هم در بازار، برخی محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت مواجه شد، به طوریکه هایما اس ۵ توربو با ۱۰ میلیون افزایش قیمت نسب به روز گذشته به مبلغ ۱۸۲ میلیون تومان و وانت پیکاپ بنزینی دوکابین فوتون با ۵ میلیون افزایش به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان در بازار معامله شد.
 
افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو (۱۵/شهریور/۹۷)
برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به  صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.
 
افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو (۱۵/شهریور/۹۷)
افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو (۱۵/شهریور/۹۷)
افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو (۱۵/شهریور/۹۷)
افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو (۱۵/شهریور/۹۷)
افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو (۱۵/شهریور/۹۷)
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۵:۰۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
در مرداد ماه خودرو پراید رو بصورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی از سایپا ثبت نام شده زمان ارسال دعوتنامه خودرو هفته چهارم مهر ۹۷ هستش از زمان ارسال دعوتنامه گذشته اکنون در آبان ماه قراره قیمتها رو افزایش بدن دعوتنامه مهر صادر نشده این افزایش قیمت با توجه به قرارداد نباید شامل حال دعوتنامه های مهر بشه با افزایش قیمتها پس از اعلام ستاد تنظیم بازار اگه شامل مهر ماه بشه این نقص قرارداد و حقوق مشتری نیس چکار باید کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
با سلام به چه علت دعوتنامه خودرو هایی که مهلت تحویل آن گذشته نمیاد؟اگر خودرو گران شد. شامل این افراد بشه ضلم بزرگ است ما که دستمان جایی بند نیست به خدا مسپاریم فقط میگن دیر کرد میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
من حاضرم 1000 تا کارگر تو ایران خودرو و سایپا بیکار بشوند تا 1000000 تا از مردم ایران به خاطر خودروهای بی کیفیت بیکار بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام
کاش متوجه میشدیم مافیای خودرو در ایران .همانند مافیای اسلحه در امریکاست.
اگر قانون منع خرید وفروش در امریکا اجرا شد.در ایران هم خودرو با کیفیت وقیمت مناسب ارائه میشود
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
با سلام و احترام طی جلساتی که در تلویزیون در این چند ماهه در رابطه با قیمت و احتکار خودرو بحث و گفتگو می شود به یک مورد اساسی که ظلم آشکار ایران خودرو به مشتری می باشد و دلیل اصلی احتکار یا به قول خود ایران خودرو تاخیر که به بهانه تامین قطعه صورت می پذیرد و اعلام می کند چون سود تاخیر می دهد به ضررش تمام می شود کسی در جواب این را نمی پرسد که مگر سود تاخیر چقدر است !!!!!!؟؟ در مقایسه با افزایش قیمت چند ده ملیونی که مد نظر ایران خودرو است . مثلا بنده که دی 96 یک خودرو ثبت نام کرده ام و می بایست طبق قرارداد 1/4/97 تحویل میشده و تا الان دعوت نامه نیامده است چرا بابت تاخیر ایران خودرو باید قیمت مثلا مهر ماه 97 ر1 بپردازم مگر مقصر تاخیر ایران خورو بنده بوده ام مگر سود تاخیر چقدر است ؟؟ایا بنده ی خریدار با قیمت24 میلیون دلار 3800 تومانی پول به حساب ایران خودرو نریختم؟ایاسود ناچیز در مقایسه با افزایش قیمت مد نظر ایران خودرو(چند ده ملیونی) عددی نیست که کاملا زیرکانه مدیرعامل ایران خودرو می گوید ما چون سود تاخیر می پردازیم دلیل ندارد ماشین را نگه داریم کاملا پرواضح است که قیمت باید در همان ماه که در قرارداد جهت واگذاری آمده پرداخت شود نه اینکه ایران خودرو به عمد تاخیر ایجاد کند تا در نهایت به قیمت دلخواه بفروشد.اگر مسئولین محترم و شورای رقابت و مجلس این بند مستبدانه و ظالمانه را از ایران خودرو حذف نمایند به نظر بنده بخش اعظم مشکلات حل خواهد شد به همین آسانی حالا چرا اصلا هیچ اشاره ای به این موضوع در گفتگوها نمی شود!!!!؟ شركت خودروساز در متن قرارداد پيش فروش، قیمت خودرو را بر اساس "قيمت نهايي در زمان ارسال دعوت نامه " تعیین کرده که این تعیین قیمت بر خلاف ماده 4 آيين نامه اجرايي مورخه 1395/1/28 ، آیین نامه حمایت از مصرف کنندگان خودرو می باشد که قیمت خودرو را در پیش فروش عادی، "قيمت در زمان تحويل مندرج در قرارداد " تعیین کرده است. بنابراین این تخلف آشکار می باشد و ایران خودرو به اين ترتيب هيچ مانعي براي افزايش قيمت پس از تاخير نداشته و با تخلف از بخشنامه ابلاغي وزارت صنعت، حقوق مشتري را تضييع می نمايد.خواهش میکنم این مطلب بنده را به اطلاع برسانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
نخرید از بی ماشینی که نمی میرید . مدل پایین تر هم اگه دارید کار همین ها رو می کنه .
آخرین اخبار