دادستان آبیک گفت: اداره کل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم ، یکی از موسسات آموزش عالی غیردولتی آبیک را به علت برخی تخلفات تعطیل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سعید احمدزاده دادستان آبیک گفت: در پی اعلام برخی موضوعات و تخلفات در یکی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی شهرستان آبیک که از سوی اداره کل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم مطرح شد، با انحلال این موسسه موافقت شده است.

وی افزود:  تخلفات این موسسه آموزش عالی و جایگزینی برای انتقال پرونده‌های دانشجویی به موسسه دیگر در حال بررسی و انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت : پیش از موافقت با انحلال موسسه آموزش عالی متخلف ، یک سِری جرائم توسط مسؤولان موسسه اتفاق افتاده بود که به این موضوع ورود و حساب‌های بانکی مسدود شد و رسیدگی قضایی با تشکیل پرونده در حال انجام است.

احمدزاده اضافه کرد:  کارشناسان هیأت نظارت و ارزیابی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال بررسی تخلفات این موسسه آموزش عالی هستند و مقرر شده است نتیجه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گزارش شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، بخش اداری و مالی موسسه آموزش عالی متخلف از دسترس مسئولان موسسه خارج شده و موضوع در حال بررسی است.

دادستان آبیک گفت : مقرر شده ظرف مدت 10 روز آینده بررسی‌های اولیه تکمیل و نتیجه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اعلام شود.

احمد زاده افزود: جرائم این موسسه آموزش عالی صرف مالی نیست و جرائم دیگری هم گزارش شده که در حال رسیدگی است.

دادستان آبیک گفت : در حال حاضر دانشجویان این موسسه منحل شده برای دریافت مدرک و گواهی موقت به این موسسه مراجعه می‌کنند و به امور آنان رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

 

یک موسسه آموزش عالی در آبیک به علت برخی تخلفات تعطیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.