معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس و پروژه‌های در حال ساخت شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که به منظور بازدید و بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به استان کرمان سفر کرده است، امروز از نزدیک در جریان این مدارس و پروژه ها قرار گرفت.

در این بازدید، بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان، رجایی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه وی را همراهی کردند.

رخشانی‌مهر از مدرسه نیمه تمام 12 کلاسه حضرت فاطمه (س) با یک هزار و 400 مترمربع زیربنا در شهرستان رابر بازدید کرد.

این مدرسه از پروژه‌هایی بود که مورد بازدید رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار گرفت و روند ساخت این پروژه از محل اعتبارات دولتیست و ادامه ساخت آن نیازمند تأمین اعتبار ملی است.

وی در ادامه از مدرسه 6 کلاسه جعفرطیار در روستای سیه بنوئیه شهرستان رابر بازدید کرد که این مدرسه با بافتی فرسوده دارای 80 دانش‌آموز است.

همچنین، معاون وزیر آموزش و پرورش از مدرسه 3 کلاسه 7تیر روستای گنجان شهرستان رابر که دارای 50 دانش‌آموز است نیز بازدید کرد که این دبستان نیازمند تخریب و بازسازی است.

رخشانی‌مهر در ادامه ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه در گلزار شهدای روستای گنجان شهرستان رابر از مدرسه 3 کلاسه پسرانه متوسطه بلال حبشی که نیازمند تخریب و بازسازی بود نیز بازدید کرد.

دبستان 6 کلاسه دخترانه محراب شهر رابر یکی دیگر از پروژه هایی بود که رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از آن بازدید کرد.

وی از ساختمان نیمه تمام دبیرستان پسرانه شهید بهشتی که در سال 91 ساخت آن آغاز شده است نیز بازدید کرد.

این مدرسه نیمه تمام دارای یک هزار و 325 مترمربع زیربناست که تکمیل آن نیازمند تامین اعتبار است.

دبستان 18 کلاسه سعدی که احداث آن از سال 93 آغاز شده است و دارای یک هزار و 460 مترمربع زیربناست و در مهر سال جاری تحویل خواهد شد از دیگر پروژه‌های بازدیدی رخشانی‌مهر در شهرستان بافت بود.

دبیرستان پسرانه آزادگان با یک هزار و 325 مترمربع زیربنا و دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر شهرستان بافت از دیگر پروژه‌هایی بود که توسط معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مورد بازدید قرار گرفت.

این مدرسه دارای 818 متر مربع زیربنا توسط اعتبارات دولتی احداث شده است و در مهر سال جاری افتتاح می‌شود.

رخشانی‌مهر در این سفر یک روزه، پس از  بازدید از پروژه‌های مختلف این استان که نیازمند تخریب، بازسازی یا مقاوم سازی بود، برای رفع موانع و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرای این مناطق دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ب

سفر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار