ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع قیمت شیر و گوجه فرنگی استان آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت آذربایجان غربی در ششمین  جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به به ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد گفت: طبق هما هنگی‌های صورت گرفته فی مابین اعضای محترم ستاد تنظیم بازار استان اقدامات شایان ذکری در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می گیرد.

 

وی تصریح کرد: در این جلسه  با موضوع بررسی قیمت شیر تولیدی دامداران،  مصوب گردید کارخانه شیر پگاه آذربایجان غربی شیر تولیدی را به قیمت ۱۹۰۰ تومان ازدامداران  تحویل و خریداری نماید.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب‌های تولیدکننده دام و طیور می‌باشد متاسفانه به دلایل مختلف مانند قاچاق دام به کشور‌های همسایه و استان‌های مرکز کشور با کمبود و افزایش قیمت مواجه هستیم و به منظور تنظیم بازار گوشت گرم جهاد کشاورزی بایستی ظرف مدت ۳ روز نسبت به تعیین مباشر و تهیه کننده گوشت گرم اقدام نماید.

 

وی افزود: جهت تنظیم و جلو گیری از افزایش قیمت شکر، در جلسه مصوب گردید شکر درب کارخانه به قیمت ۳۰۰۰ تومان تعیین گردد و به قیمت ۳۴۰۰ به دست مصرف کنندگان در خرده فروشی‌ها عرضه و توزیع گردد.

 

اسکندری اظهار داشت: برای متعادل سازی بازارو تعیین سهمیه نذورات ماه محرم، سازمان جهاد کشاورزی بایستی ظرف مدت ۳ الی ۵ روزنسبت به تخصیص ۱۰۰۰ تن شکر و برنج اقدامات لازم را انجام نماید.

 

وی در پایان یاد آور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بدون هیچ مسامحه‌ای و در راستای کمک به معیشت مردم با محتکران برخورد قانونی را اعمال مینماید و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/ح


جلسه تنظیم بازار قیمت شیر در ارومیه تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.