يک هزار و ۱۹۰ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان آذربایجان شرقی ایجاد شده است.

ایجاد ۱۱۹۰ شغل برای مددجویانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فاتحمعاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی  آذربایجان شرقی،با بیان این مطلب گفت : مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در این مدت 18 میلیارد و 298 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت کرده اند.


 وی با اعلام اینکه بیش از 12میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است افزود: 722 نفر از مددجویان تحت حمایت که مستعد اشتغال بودند، پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کردند.


وی با اشاره به اینکه بیش از پنج میلیارد تومان از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است،ادامه داد : 461 نفر از مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد : هم اکنون حدود 27هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است و ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند.


فاتح گفت : بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در زمینه دامپروری بود و 439 نفر از مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به تولید لبنیات و سایر فراورده‌های دامی اقدام کرده اند.


وی با اشاره به اینکه تاکنون 16 نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان تحت حمایت این نهاد برپا شده است، افزود: کمیته امداد علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، به دنبال بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خانوارهای خودکفا شده است.

 

انتهای پیام/

 

ایجاد ۱۱۹۰ شغل برای مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.