مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی از ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رمضانی مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد استان با بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه ۲۵۰ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی و ۱۰۰ واحد مسکونی نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا برای مددجویان ساکن در مناطق محروم آذربایجان شرقی ساخته خواهد شد.

وی با بیان این که زیربنای هر واحد مسکونی بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع است، افزود: ساخت واحد‌های مسکونی مورد توافق از مرحله شروع تا تکمیل مطابق با تفاهم نامه، برعهده مجری طرح خواهد بود.

وی با اشاره به این که تحویل زمین برای ساخت مسکن مددجویان به عهده کمیته امداد استان است، بیان کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه متعهد شده تا بر اساس پیشرفت فیزیکی ساختمان و پس از تائید ناظر این نهاد مبلغ مورد تعهد را تامین و به موقع از طریق خود مددجو به حساب مجری طرح واریز کند.

رمضانی با بیان این که واحد‌های مسکونی طبق نقشه و دستور کار ارائه شده حداکثر تا شش ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد، عنوان کرد: طبق این تفاهم نامه، کمیته امداد استان برای هر یک از واحد‌ها به ازای هر متر مربع زیربنا، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد.

وی‌یادآور شد: در سال گذشته نیز ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم آذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی ساخته شد ه. بود. 

 

انتهای پیام/ش

امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد استان با بسیج سازندگی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.