از مهدی روایی قهرمان مسابقات دوومیدانی مسترز مالزی تجلیل شد.

تجلیل از رکوردار پرتاب نیزه در آسیابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،در آئینی و با حضوربا حضور مسئولان استانی ، شهرستانی  و جامعه ورزش از مهدی روایی قهرمان مسابقات دوومیدانی مسترز کشور مالزی با اهدا گل و شیرینی تجلیل شد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،قهرمانان را سرمایه ورزش استان ذکر کرد و از کسب مقام قهرمانی مهدی روایی در این مسابقات ابراز خرسندی کرد.
وی حضور شش ملی پوش در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی را برگ زرین ورزش کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و خواستار حمایت مسئولین استانی از ورزش شد.
کناری فرماندار شهرستان بویراحمدهم در این آیین از حمایت همه جانبه از قهرمانان ورزش استان در زمینه های اشتغال ،مسکن خبر داد و اظهار داشت :در مراسمی و با هماهنگی ورزش و جوانان استان از قهرمانان و مدال اوران ورزش استان تجلیل خواهد شد .
مهدی روایی قهرمان این رقابتها نیز افزود :اولین دوره بازی های آسیایی مسترز در شهر پنانگ مالزی در 22 رشته ورزشی در حال برگزاری است .
مهدی روایی عضو تیم دوومیدانی بزرگسالان و پیشکسوتان کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در رشته پرتاب نیزه بارکورد ۶۱ متر و چهار سانتی متر ضمن کسب مدال طلا توانست رکورد آسیا رو که در اختیار یه ورزشکار هندی بود به نام خود و کشورمان ثبت کند.بعد از روایی از کشورمان ورزشکاران کشورهای مالزی دوم وهندی هم سوم شدند.
رقابتها مسترز کشور مالزی به مدت ۱۰ روز درشهر پنانگ برگزار شد. این مسابقات هر چهار سال یکبار برگزار و دوره بعدی در کشور ژاپن برگزار می شود.
 انتهای پیام/غ

تجلیل از قهرمان آسیا در یاسوج

برچسب ها: علوم پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.