معرفی برترین‌های مسابقه استعدادیابی و انتخابی تیم نوجوانان استان

نفرات برتر فینال مسابقه استعدادیابی و انتخابی تیم استان خراسان رضوی مشخص شد.

معرفی برترین‌های مسابقه استعدادیابی و انتخابی تیم نوجوانان استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسابقه استعدایابی در دو مرحله مقدماتی، ۲۶ مرداد و ۹ شهریور همزمان در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد که فینالیست‌های این مسابقه از باشگاه ایرانیان نیشابور، باشگاه آرش تربت حیدریه، هیات تیراندازی سبزوار، هیات تیراندازی کلات، باشگاه فرمان و هیات تیراندازی استان با هم به رقابت پرداختند.

نتایج این دوره از مسابقه در رشته تفنگ بادی خانم‌ها هانیه رامشینی، زهرا عبدالهی و ریحانه شکری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند؛  همچنین در رشته تپانچه بادی خانم‌ها فاطمه رحمانی فر مقام اول و شهزاد سیدی مقام دوم را از آن خود کردند.

در رشته تفنگ بادی آقایان امیر رضا بهرامی، محمدرضا مردانی و مهدی برقی و در رشته تپانچه بادی سعید پورباقری، امیرحسین نادری و وهاب ذاکری به ترتیب مقم‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۳ سال سینا صدیقی، یاسین صدیقی و پرهام حامدنیا در رشته تفنگ بادی توانستند مقام اول تا سوم را از خود کنند و در رشته تپانچه بادی محمد فواد نهاردانی، علی رجبیان و هلیا اله یاری توانستند سکوی اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پایان این رقابت به نفرات برتر حکم و جوایز غیر نقدی اهدا شد.
 
انتهای پیام // م.ا

 

برترین‌های مسابقه استعدادیابی و انتخابی تیم نوجوانان استان مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.