برگزیدگان رقابت های اسکیت سرعت انتخابی دختران و پسران همدان معرفی شدند.

اعلام برگزیدگان مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی،رییس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان‌ همدان گفت: مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان‌ همدان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور 200 اسکیت باز در رده سنی نونهالان تا بزرگسالان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات اسکیت بازانی از شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، کبودرآهنگ و اسدآباد با هم به رقابت پرداختند.

مجیدی ابراز کرد:در این رقابت ها و در رده دختران متولد 87 به بالا، آرینا عباسی، ساناز درویشی و نازنین زهرا قهرمانی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی متولدین 88 به بالا آنوشا رستمی اول شد، فرناز رجبی و نرگس نوروزی به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی متولدین 86 به بالا غزل زینتی برازنده قهرمان شد، آناهیتا یحیی خو در جای دوم ایستاد و سارا یوسفی نیز عنوان سوم را به دست آورد.

رییس هیئت اسکیت استان افزود: در رده سنی متولدین 84 به بالا نیز سالی لطیفی عنوان نخست را به دست آورد، آیلین ابکی دوم شد و سولماز اسدی در جای سوم قرار گرفت و در رده سنی متولدین 85 به بالا حکیمه هاشملو مقام قهرمانی را به دست آورد، یاسمن طاووسی و مژده یوسفی به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز شبنم عطایی، نگین خمس آبادی و آنیتا خدادادی به ترتیب اول تا سوم شدند.

مجیدی با اشاره به نتایج بخش پسران گفت: در این رقابت ها و در رده سنی متولدین 89 به بالا پدرام روشنی معز، سامیار زارعی و فرهاد طالبی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی متولدین 88 به بالا نیز هومن یوسفی اول شد، یاسین کرمی مقام دوم را کسب کرد و علیرضا مجیدی نیز در جای سوم ایستاد.

وی گفت: در رده سنی متولدین 87 به بالا ایلیا اسکندری قهرمان شد، ماهان خوانساری در جای دوم ایستاد و امیر حسین اکبری نیز سوم شد و در رده سنی متولدین 83 به بال مانی سعیدی مقام نخست را کسب کرد، متین صدری دوم شد و آریانا طلایی عنوان سوم را به دست آورد.

مهدی مجیدی بیان کرد: در رده سنی متولدین 90 به بالا امیرعلی رنگامیز قهرمان شد، حسین بابایی و محمد این تقی زاده به ترتیب دوم و سوم شدند ضمن اینکه در رده سنی متولدین 91 به بالا پارسا محبعلی عنوان نخست را به دست آورد، کیارس آیینه وند دوم شد و پارسا عطایی در جایگاه سوم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی متولدین 82 و 83 سال نیز محمد حبیبی، عظیم اسدی و هومن سلیمی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان محمد نصیر پناهنده اول شد، مجتبی شهبازی عنوان دوم را کسب کرد و جواد ظفری نیز مقام سوم را به دست آورد.

نفرات برتر این رقابت ها مدال و لوح قهرمانی دریافت کردند.

برترین های این دوره از مسابقات به پیکارهای اسکیت سرعت قهرمانی کشور به میزبانی پیست آزادی تهران اعزام می شوند.

انتهای پیام/ ش

برگزیدگان مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی همدان معرفی شدند

 

برچسب ها: اسکیت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.