خیران زنجانی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کردند.

جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان دیار کریمان وخیران وغواصان دریا دل است گفت :مردم شریف زنجان در کار‌های خیر ودستگیری از نیازمندان وسبقت در خیرات همیشه پیشقدم بوده ودر برنامه اجرایی کمیته امداد مشارکت فعال دارند.

صفری از جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبرداد و افزود: کمک‌های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها برای تهیه لوازم التحریر، کیف وکفش وپوشاک دانش آموزان است.

وی بیان کرد که لوازم خریداری شده قبل از بازگشایی مدارس بین بیش از سه هزار و ۱۴۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش استان و بر اساس تفاهم نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره در روز ۱۱ مهر ماه برگزار می‌شود افزود: مراسم جشن عاطفه‌ها در ۸۹۴ پایگاه جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیاء آن‌ها که مقارن با ماه محرم است در سطح مدارس استان، برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بر اساس هماهنگی بعمل آمده، کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیاء مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از فراهم شدن بستر‌های الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ ونرم افزار‌های سکه وسنا کمک‌های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/ع

مرحله اول جشن عاطفه‌ها برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.