استاندار بوشهر بر لزوم افزایش گشت‌های بازرسی در بازار تاکید کرد و گفت: باید با طی مراحل قانونی، کشفیات انبار‌های احتکار کالا در بازار توزیع شود.

کالا‌های احتکار شده در بازار توزیع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: همه مسئولان در دستگاه‌های مربوط باید برای تامین مایحتاج مردم و توزیع و عرضه به قیمت مناسب در بازار تلاش ویژه داشته باشند.

وی یکی از مسائل مهم را تهیه و تامین لاستیک مورد نیاز خودرو‌ها به ویژه حل مشکلات کامیون‌داران دانست و ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس باید برای تهیه و توزیع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به قیمت مناسب تلاش شود.

استاندار بوشهر نظارت جدی و مستمر بازرسان و گشت‌های مشترک بر قیمت و نحوه توزیع کالا‌های مختلف را خواستار شد و بیان کرد: کارگروه تخصصی برای تعیین قیمت گوشت مرغ با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوط در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: انبار‌های نگهداری کالا‌ها در سامانه جامع انبار‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت شوند و هر انباری که ثبت نشود به عنوان تخلف تلقی می‌شود.

گراوند خاطرنشان کرد: برخی از انبار‌ها که اقدام به احتکار کالا کرده بودند کشف شده‌اند که این کالا‌ها پس از انجام مراحل قانونی و قیمت گذاری باید به سرعت در اختیار مردم با اولویت تعاونی‌ها قرار داده شود.

استاندار بوشهر همکاری بازاریان در اجرای برنامه‌های تنظیم بازار را ضروری دانست و گفت: نصب برچسب قیمت روی کالا‌ها و محصولات از مسائل ضروری است و برای جلوگیری از آسیب‌ها گشت‌های بازرسی بر روی قیمت کالا‌ها نظارت مداوم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/م

لزوم افزایش نظارت‌ها بر بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.