دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای نخستین بار توانست، رتبه دوم کشور در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حمیدرضا هدایتی مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از فعال‌ترین دانشگاه‌های کشور در امور فرهنگی است، موفق شد تا برای نخستین بار در عرصه جشنواره‌های فرهنگی وزارت بهداشت، در جشنواره بین المللی سیمرغ، رتبه دوم این رقابت‌های فرهنگی را از آن خود سازد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام رسمی روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ و طبق جدول رتبه بندی این جشنواره بین المللی، پس از برگزاری نشست‌های تخصصی و انجام کارشناسی‌های دقیق و مشخص شدن نحوه محاسبه امتیاز‌های کسب شده، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب مجموع ۱۰۶ امتیاز از میان تمامی دانشگاه‌های شرکت کننده در این رقابت ها، نائب قهرمانی معتبرترین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت را به نام خود ثبت کرد.

هدایتی افزود: بر اساس شیوه جدید محاسبه از جشنواره نهم، ملاک اصلی در رتبه بندی دانشگاه‌ها، رتبه کلی کسب شده در این جشنواره است و در دوره‌های بعد نیز شاهد رتبه بندی دانشگاه‌ها بر اساس همین شاخص هستیم.

نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، در روز‌های چهاردهم تا نوزدهم اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار شد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق شد تا با ۱۳۲ امتیاز، رتبه نخست این جشنواره را از آن خود سازد؛ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز، پس از علوم پزشکی شیراز، در جایگاه سوم قرار گرفت.
انتهای پیام/ر

درخشش علوم پزشکی شیراز در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار