اخبار ورزشی از فوتبال، بسکتبال و المپیاد کارکنان دولت را در روز یکشنبه هجدهم شهریور ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه شاهد خبر‌هایی از مصاف تیم‌های فوتبال امید کاسپین و سفیر آبیک در دیداری دوستانه، صعود دختران استان و تیم‌های ملی بسکتبال به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا، مصاف بسکتبالیست‌های قزوینی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد کارکنان دولت در بخش آقایان و پایان مسابقات تنیس روی میز المپیاد کارکنان دولت در بخش بانوان هستید.

تیم‌های فوتبال امید کاسپین و سفیر آبیک در دیدار تدارکاتی برابر هم صف آرایی می‌کنند

تیم فوتبال امید کاسپین که خود را برای شرکت در بازی‌های دسته اول امید‌های کشور آماده می‌کند برابر سفیرنوین آبیک نماینده استان در رقابت‌های دسته سه کشور به میدان می‌رود.

این بازی امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

صعود دختران استان و تیم‌های ملی بسکتبال به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا

فاطمه آقازادگان قزوینی و مژگان خدادادی دو بانوی قزوینی در ترکیب تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره جوانان و بزرگسالان به مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی ۳ نفره راه یافتند.

خدادادی و تیم ملی بزرگسالان با شکست قزاقستان به مرحله نیمه نهایی رسیدند و آقازادگان و بلندقامتان تیم ملی جوانان هم برابر نیوزیلند، در یک چهارم نهایی مصاف می‌کنند.

رقابت‌های رده سنی جوانان پانزدهم تا هجدهم شهریور به میزبانی مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال بزرگسالان هم ۱۶ تا ۱۸ شهریور در قزاقستان با حریفان مصاف می‌کنند.

‎تیم بسکتبال جوانان استان حریفان خود را شناخت

در پایان قرعه کشی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور تیم استان در گروه A. به میدان می‌رود.

بلندقامتان استان در گروه الف. با تیم‌های هرمزگان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اصفهان مصاف می‌کنند.

رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور با شرکت ‎۱۰ تیم در دو گروه به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد کارکنان دولت در بخش آقایان با شناخت برترین‌ها به پایان رسید

در رده سنی زیر ۳۰ سال، رحیم رحیم لو و جمیل سعادت از ورزش و جوانان و یونس کیایی از آتش نشانی عناوین برتر را کسب کردند، در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال، میثم مردانی از آموزش و پرورش، حسین سلطانی از آتش نشانی و امید عسگرخانی از اداره کل زندان‌ها اول تا سوم شدند، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، مصطفی ثقفی از آتش نشانی، مجتبی زرآبادی پور از اداره کل زندان‌ها و سعید سردیوند از تامین اجتماعی، در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال، مرتضی خسروی از مدیریت درمان، احمد مهدوی از تنظیم مقررات رادیویی و علی گودرزوند چگینی از بنیاد شهید به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال، مجید فرمانی از فوریت‌های پزشکی، محسن یولچی خانی از مدیریت درمان و احمد دهباشی از انتقال برق و در رده سنی بالا ۵۰ سال، احمد اسدی منش از مدیریت و برنامه ریزی، شهرام رحمانی از ورزش و جوانان و علی باقر آبادی از استانداری اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها با شرکت ۳۲ ورزشکار در سالن عفاف قزوین برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز المپیاد کارکنان دولت در بخش بانوان برگزار شد

در پایان رقابت‌های تیمی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع برق و اداره اقتصاد و دارایی اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی هم خدیجه قلی پور از پارک علم و فن آوری، زهرا نیاقی‌ها از شرکت آب و فاضلاب شهری اول و دوم شدند و سوم مشترک به فائزه ایراندوست از سازمان تعاون روستایی و وحدت خمسه از دانشگاه علوم پزشکی رسید.

این رقابت‌ها با شرکت ۳۲ ورزشکار در خانه تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار