مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:بسته های نوشت افزار و منابع ذخیره آب از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناطق محروم خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:بسته های نوشت افزار و منابع ذخیره آب از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناطق محروم خراسان جنوبی ارسال شد.

وی افزود:9 هزار بسته تحصیلی به ارزش 660 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مؤسسات خیریه تهیه که برای استفاده دانش آموزان مناطق محروم به این مناطق ارسال شد تا در این هفته توزیع شود.

سلم آبادی از فعالیت کمیته امداد برای رفع نیازهای اولیه 32 روستای فاقد برق ، تعمیرات مسکن، بهداشت، معیشت و تحصیل خبر داد و گفت:کمک به خرید، تحویل لوازم ضروری و تعمیرات واحدهای مسکونی ، سرویس بهداشتی و حمام از جمله این اقدامات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه 64 منبع آب شامل 500،هزار و 5 هزار لیتری برای مناطق روستایی خوسف، درح، دهک، سربیشه ، نهبندان، شوسف، قاین، بیرجند و مود با هزینه 32 میلیون تومان خریداری شده است،افزود:برای سایر نیاز های این روستاها 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم در مدت 30 تا 40 روز دیگر به طور کامل تخصیص یابد.

اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در بازدید از محموله ارسالی کمیته امداد از تشکیل جلسه با حضور دستگاه های متولی و مؤسسات خیریه برای ساماندهی توزیع کمک های مردمی خبر داد.

هم اکنون بیش از 25  هزار دانش آموز نیازمند در استان شناسايی شدند.

انتهای پیام/غ

شناسایی بیش از 25 هزار دانش آموز نیازمند در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.