مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: دشمن برای جنگ نرم فرهنگی روی جوانان برنامه ریزی دارد وما نیز باید ارزش های دفاع مقدس را به درستی برای آن ها تبیین کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بابیان اینکه پیروزی انقلاب از فداکاری جوانان به دست امده است گفت: یادآوری ارزش‌های دفاع مقدس رمز موفقیت در برابر دشمن است.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که انقلاب نوپا و بسیاری از نهادهای اجرایی هنوز شکل نگرفته بود کشورهای دنیا علیه ایران جنگ نظامی را برپا کردند اما دلاوری‌های جوانان آن دوران مانع از این شد تا وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سرهنگ حسن سلامی تصریح کرد: امروز که دشمن با تلاش های همه جانبه خود علیه ما طرح ریزی دارد باید مراسم هفته دفاع مقدس را با شکوه بیشتری برگزار کنیم و به دنیا نشان دهیم همان طور که روحیه ایمان، خودباوری، همدلی و اتحاد توانست ما در آزمون جنگ تحمیلی سربلند کند در شرایط جنگ روانی نیز باهمین ارکان می توانیم از سد مشکلات عبور و توطئه های آن‌ها را خنثی کنیم.

انتهای پیام / ز

یادآوری ارزش‌های دفاع مقدس رمز موفقیت در برابر دشمن است

برچسب ها: حفظ آثار ، جنگ تحمیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.