همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان «پیشکسوتان جهاد وشهادت»، با حضور فرماندهان و جمع کثیری از پیشکسوتان دفاع مقدس، ۱۹ شهریورماه در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان «پیشکسوتان جهاد وشهادت»، با حضور فرماندهان و جمع کثیری از پیشکسوتان دفاع مقدس، ۱۹ شهریورماه در لرستان برگزار می‌شود.

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان با عنوان «پیشکسوتان جهاد و شهادت»، امروز (دوشنبه) با حضور فرماندهان و پیشکسوتان یگان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سنگرسازان بی‌سنگر جهاد سازندگی، در سالن همایش اداره‌کل جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

 

در این همایش که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره‌کل جهاد کشاورزی و یگان‌های نظامی و انتظامی استان لرستان، برگزار می‌شود، از ۲۵۰ تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس با هدف قدردانی از مقام ایثار و دلیرمردی رزمندگان لرستانی تقدیر به‌عمل می‌آید.

 

خاطرنشان می‌شود، استان لرستان به عنوان دومین استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی، بیش از ۶۳۰۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و جمع کثیری از جوانان این استان در طی هشت سال دفاع مقدس، داوطلبانه در میادین نبرد حضور داشته‌اند که تعداد زیادی از آنان به درجه رفیع جانبازی نائل آمده و یا سال‌ها در اردوگاه‌های رژیم بعثی، طعم تلخ اسارت را چشیده‌اند.

 

انتهای پیام/ب

 

همایش «پیشکسوتان جهاد و شهادت» در لرستان بر گزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.