رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تفاهم‌نامه شهرداری و وزارت نفت گفت:از آقای افشانی می‌خواهم که با وزارت نفت جلسه برگزار و روابط را فعال‌تر کنند.

درخواست هاشمی از افشانی برای ادامه جلسات با وزارت نفتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه افتتاح پروژه زیرگذر آرش-اسفندیار که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دست‌اندرکاران این پروژه و آقای افشانی که آن را به سرانجام رساندند تشکر می‌کنم، زیرا که تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا همه پروژه‌های اولویت‌دار شهری افتتاح شوند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در خصوص وزارت نفت و بند قانونی بودجه تصریح کرد: این موضوع نیاز به تفاهم‌نامه داشت که تفاهم‌نامه آن امضا شد.

وی افزود: نکته مهم این است که باید اقداماتی بر اساس آن تفاهم‌نامه صورت بگیرد و وزارت نفت مدعی است که بر اساس راستی آزمایی که آیا پروژه‌ها اجرا شده و آیا باعث صرفه‌جویی سوخت شده، پرداخت‌های خود را انجام می‌دهد، لذا از آقای افشانی می‌خواهم که دوباره با وزارت نفت جلسه برگزار کنند و اینگونه روابط را فعال‌تر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار