معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان گفت :برای مدیریت ترافیکی در اصفهان بهترین روش اجرای طرح های فرهنگی درامر ترافیک است که می تواند "مسئولیت های اجتماعی" "شهروندان" را ارتقا دهد.

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفها ن در گفت و گوباخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به اجرای طرح هایی چون "سه شنبه های بدون خودرو"،"احیا محور تاریخی چهارباغ"،"ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام" و "محله های بدون خودرو" در کلان شهر اصفهان گفت:از آنجایی که اجرای این طرح ها باعث ارتقا زیست شهری و بازگشت هویت به محوطه های فرهنگی و تاریخی اصفهان شده است امروز برای انتقال تجربه به دیگر کلان شهرها امادگی لازم را داریم.
صلواتی بابیان اینکه روزانه ۸۰۰هزارخودرو در کلان شهر اصفهان تردد دارد افزود:برای مدیریت ترافیکی در اصفهان بهترین روش اجرای طرح های فرهنگی درامر ترافیک است که می تواند "مسئولیت های اجتماعی" "شهروندان" را ارتقا دهد.
وی برنامه‌های کلان شهر اصفهان در حوزه فرهنگ ترافیک در کل کشوررا بی نظیر دانست وتصریح کرد: کلانشهرها خواستار شدند که تجربیات اصفهان در اختیار آنها قرار گرفته و اصفهان برای انتقال این تجربیات به عنوان پایلوت در کشور انتخاب شود تا از برنامه های مرتبط با فرهنگ ترافیک از اصفهان الگوبرداری شود. 

انتهای پیام /س

فرهنگ ترافیکی در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.