فعالیت تیم های پزشکی جهادی طرح شهید دکتر رهنمون سپاه شهدای آذربایجان غربی در شهرستان چالدران آغاز شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  اجرای جهادی طرح شهید دکتر رهنمون با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستاییان در مناطق مرزی و محروم چالدران با همکاری بهداری سپاه این شهرستان و جامعه بسیج پزشکی  آذربایجان غربی انجام می گیرد.


سرهنگ عباسلو مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه خوی گفت :در راستای اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاه یان حضرت محمد رسوالله ۲سپاه شهدای استان ، تیم های پزشکی دکتر رهنمون سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از شهریور ماه سالجاری فعالیت خود را در مناطق محروم و مرزی روستاهای شمال استان آغاز نموده و تا پایان شهریور ماه این طرح را ادامه خواهد داد .


مسئول بهداری سپاه چالدران گفت :در این تیم ها ۲ اکیپ پزشکی متشکل از پزشکان عمومی ،ماما ، پرستار ، کارشناس بهداشت عمومی و خانواده و دارو ساز حضور دارند کلیه خدمات خود را از قبیل ویزیت ، تحویل دارو ، مشاوره ، بر گزاری کارگاههای آموزشی به صورت رایگان انجام می دهند .


سروان پاسدار سید وحید حسین زاده یاد آور شد : این تیم پزشکی اولین فعالیت خود را در شهرستان چالدران در روستای قرنقوآغاز نمود و قرار است در سایر روستاهای بخش مرکزی و دشتک این شهرستان این طرح را انجام دهد .


توزیع برشور و کتابچه در بین مراجعه کنندگان با موضوع بهداشت فردی و محیط و آشنایی با برخی از بیماریها از جمله دیگر برنامه های اجرای این طرح بود در زمینه اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ نفر از روستاییان این شهرستان از خدمات بهداشتی ودرمانی  بهره مند شدند .
انتهای پیام/ح


فعالیت تیم های پزشکی جهادی سپاه شهدای آذرباجان غربی

 

برچسب ها: سپاه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.