رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۱۹۴ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای سرویس مدارس خبر داد.

اختصاص ۱۹۴ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به مدارس در سنندجبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشیدنژادگفت:این سازمان هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور ارائه خدمت‌رسانی شایسته و رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی افزود: در راستای ساماندهی سرویس مدارس جلسات متعددی با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۱۹۴ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای سرویس دهی به مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: ۱۷۱ دستگاه مینی‌بوس و ۲۳ دستگاه اتوبوس در قالب ۱۲ شرکت آمادگی خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان را دارند.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: سرویس‌های مدارس ملزم به انجام تعمیرات و تعویض صندلی‌های آسیب‌دیده، رفع نقص فنی و شستشو و تنظیف خودرو خود هستند.

وی تصریح کرد: براساس مصوبات اخذ شده امسال نرخ کرایه سرویس مدارس ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: تعداد ۱۰۰ آژانس تاکسی تلفنی و ۱۰ آژانس بانوان هم آماده اخذ قرارداد برای سرویس دهی به مدارس هستند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت:ناوگان تاکسیرانی هم علاوه بر اینکه از ابتدای مهر ماه با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی و جابجایی شهروندان هستند براساس تقاضای مدیران مدارس می‌توانند در سرویس دهی به مدارس و دانش آموزان فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.