رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک تعیین شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشیدنژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش ساعات کار ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک تعیین وساعت کار ناوگان اتوبوسرانی هم یک ساعت افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه هر ساله در روز‌های پایانی تابستان و آستانه بازگشایی مدارس سفر‌های درون شهری افزایش می‌یابد، افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای سهولت در تردد شهروندان صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به افزایش سفر‌های درون شهری، استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کاهش ترافیک تاثیر بسزایی دارد.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعیین ۲۵۰ دستگاه تاکسی کشیک و ۴ دستگاه ون در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: ۱۵۰ دستگاه تاکسی در میدان آزادی و ۱۰۰ دستگاه تاکسی و ۴ دستگاه ون نیز در میدان انقلاب مستقر می‌شوند.
وی تصریح کرد: تاکسی‌های کشیک در زمان پیک مسافر صبح‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۳ و عصر‌ها از ۱۹ تا ۲۱:۳۰ در این دو میدان اصلی سطح شهر آماده جابجایی شهروندان هستند.
جمشیدنژاد همچنین در خصوص ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ناوگان اتوبو سرانی از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز و بر اساس این طرح ساعت کار این ناوگان یک ساعت افزایش یافته و تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
وی افزود: طرح تعیین کشیک تاکسی و افزایش ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی از ۱۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه این طرح ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: با هدف نظارت بر عملکرد ناوگان حمل ونقل عمومی در این ایام شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به اطلاع این سازمان برسانند.
انتهای پیام/م

افزایش  تعداد دستگاه های  تاکسی کشیک در آستانه بازگشایی مدارس در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.