بانوان گیلانی نایب قهرمان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مونا شفیع نژاد نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: بانوان گیلانی در مسابقات بین المللی  کیک بوکسینگ عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ رزمی کار از گیلان در مسابقات حضور داشتند افزود: ۲۵۷ فایتر از ۱۳ استان در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل لایت کنتاکت و لوکیک با هم به رقابت کردند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان با اشاره به استقبال گسترده گفت: گیلان با کسب ۹ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۶ مدال برنز نایب قهرمان این دوره شد و همچنین تیم استان مرکزی که میزبان برگزاری این دوره از مسابقات بود  نیز مقام سوم را به دست آورد.

مونا شفیع نژاد با بیان اینکه پروین پور رضاعلی نایب رئیس سبک کیک بوکسینگ بین المللی سرپرستی این تیم را عهده دار بود افزود: آوا کامکار، زهرا اکبری، خدیجه رمضانعلی پور، زهرا عابدی، حمیده محمد پور، فاطمه آزموده، هانیه ارزاقی، خاطره شریفی پیرکوهی، مرضیه علیجانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی تصریح کرد: مریم موید ناصری، فاطمه رسولی، فاطمه مشیری، سعیده آزموده مقام دوم و کسب مدال نقره را از آن خود کردند و همچنین زهرا محمودوند، زینب پوریوسفعلی، زهرا میرزاجانی، زهرا چهره غایی، ساجده جلیلی و حنانه طالبی مقام سوم و موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش بانوان گیلانی در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.