سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: همگان باید بدانند حدادی برای ما قابل احترام است و اگر ما به او احترام نگذاریم مردم طور دیگری درباره ما فکر می کنند.

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استقبال نکردن مسئولان فدراسیون دوومیدانی از احسان حدادی بیان کرد: باید بگویم قرار بر این بود او روز یکشنبه مصادف با ( 9 سپتامبر) و پس از پایان مسابقات جام قاره ای استراوا جمهوری چک به کشور بازگردد و به همین دلیل برنامه ریزی ما این بود تا به بهترین شکل ممکن از پر افتخار ترین ورزشکار کشورمان در بازی های آسیایی استقبال بی نظیری به عمل بیاوریم که گویا به دلیل انصراف حدادی از مسابقات جام قاره ای به دلیل کمر درد او تصمیم گرفت زودتر از موعد مقرر به ایران باز گردد و همین امر موجب شد تا این اتفاق ناخواسته شکل گیرد.

او ادامه داد: احسان یکی از اسطوره ای بلامنازع نه تنها آسیا بلکه حتی دوومیدانی جهان است و از اینکه نشد به استقبال قهرمان ارزنده ملی کشورمان برویم بسیار ناراحت هستیم و امیدوارم او بابت این اشتباه سهوی از ما دلخوری نداشته باشد و گرنه خود احسان خود می داند من از صمیم قلب او را دوست دارم.

غیاثی در مورد اینکه حدادی عنوان کرده مسئولان فدراسیون از زمان بازگشتش اطلاع داشتند، اظهار کرد: بله این حرف او کاملا درست است چرا که ما خودمان برای حدادی بلیت تهیه کرده بودیم اما به دلیل تغییر زمان پروازش نشد آن طور که باید ، شایسته و مناسب این قهرمان ملی از او استقبال کنیم. مگر می شود از قهرمان تاریخ ورزش ایران استقبال نکنیم و خودمان را به کوچه علی چپ بزنیم. متاسفانه برخی ها پس از این اتفاق به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و ما را مقابل او قرار ندهند. اما باید بدانند او برای ما قابل احترام است چرا که او توانسته در این یک دهه اخیر افتخارات بی شماری را برای ورزش دوومیدانی کسب کند. اگر ما به حدادی احترام نگذاریم مردم طور دیگری درباره ما فکر می کنند.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در پایان تصریح کرد: جدای این مسئله قصد داریم در آینده ای نه چندان دور یک مراسم تقدیر از احسان حدادی به عمل بیاوریم تا کدورت های گذشته بین مسئولان فدراسیون و احسان حدادی از بین برود زیرا خوب نیست درون اعضای یک خانواده همدلی و تفاهم وجود نداشته باشد. ما یک خانواده هستیم و امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات پیش پا افتاده برطرف گردد.


بیشتر بخوانید: غیاثی: توانایی کسب ۵ مدال در بازی‌های آسیایی را داشتیم/ قرارداد مربی حدادی را تمدید می‌کنیم

ابهام در ادامه همکاری مربی تفتیان با فدراسیون دوومیدانی/ تکلیف سایر مربیان خارجی چه می شود؟

مرادی: هدفم کسب مدال طلای مسابقات دوی بازی‌های آسیایی بود


انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره استقبال نکردن مسئولان فدراسیون دوومیدانی از احسان حدادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار