پاسخ پنج انگشتی سرمربی برزیل به ترامپ + فیلم

تیته پاسخ اظهارات تمسخر آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه تیم ملی برزیل را داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل روز دوشنبه (دهم سپتامبر) و در آستانه مسابقه دوستانه تیمش با تیم ملی السالوادور در واشنگتن به اظهارنظر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره تیم ملی برزیل پاسخ داد.

سرمربی تیم ملی برزیل در دومین و آخرین روز سفر این تیم به آمریکا و در آستانه برگزاری مسابقه دوستانه در برابر السالوادور که امروز در فدکس فیلد در لندور مریلند برگزار می‌شود، در کنفرانس خبری رسمی شرکت کرد، اما در این کنفرانس خبری یک موضوع فراموش نشد؛ اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مسخره کردن تیم ملی برزیل در جریان سفر جانی اینفانتینو رئیس فیفا در 28 اوت برای تبلیغ جام جهانی ۲۰۲۶.

در آن روز زمانی که یک خبرنگار خود را برزیلی معرفی کرد و گفت: کشورش بهترین تیم فوتبال را در دنیا دارد، ترامپ گفت که "تیم ملی برزیل دوره قبل کمی مشکل داشت. " منظور وی حذف این تیم در برابر تیم ملی بلژیک در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود.

روز گذشته تیته تصمیم گرفت در پاسخ به خبرنگاری که درباره اظهارنظر رئیس جمهور ایالات متحده درباره تیم ملی برزیل سوال کرده بود تنها با نشان دادن یک دست باز و با اشاره به پنج انگشتش پاسخ دهد. منظور وی قهرمانی برزیل در پنج جام جهانی بود.


بیشتر بخوانید: پاسخ جالب رئیس جمهور پرتغال به متلک ترامپ + فیلم 


انتهای پیام/
 

واکنش تیته به اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه تیم ملی برزیل + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بانی
۲۲:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
چهره اش شباهت عجیبی به تاج خودمون داره :)