رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن گفت: آزادسازی۲۴۲ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان رزن انجام شده است.

آزادسازی ۲۴۲ کیلومتر از حریم راه‌های رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اکبری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن اظهار داشت: این آزادسازی در مسیرهای رزن به گرمک، رزن به جامیشلو، رزن به قروه و شاهنجرین و مسیر کاج به دهلق انجام شده است.

وی از انجام 15 هزار و 180 متر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان رزن در پنج ماهه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت آماده‌سازی راه‌ها و انجام اقدامات مرتبط با آن به منظور ایجاد زمینه سفری ایمن و روان برای مسافرت‌، فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

علی اکبری با بیان اینکه امسال در راه‌های شریانی اصلی و راه‌های فرعی روستایی 582 عدد انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی، تابلوهای جان‌پناه و تابلوهای مسیرنما تعمیر شده است، افزود: 979 عدد انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی، تابلوهای جان‌پناه و تابلوهای مسیرنما در جاده‌ها نصب شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: در بیش از 47 کیلومتر از راه‌های فرعی روستایی خط‌کشی و آشکارسازی انجام پذیرفته است‌.

رییس راهداری رزن افزود: توسعه و تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن 41 دستگاه، پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله در 282 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته در 213 کیلومتر از راه‌های رزن انجام شده است.

این مسئول از اجرای 16 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای فرعی و روستایی شهرستان با 4 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با پیگیری نماینده مردم رزن در مجلس این اعتبار جذب و برای اجرا با پیمانکار عقد قرارداد شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

علی اکبری با اشاره به اینکه شهرستان رزن دارای631 کیلومتر انواع راه است که این تعداد 81 کیلومتر بزرگراه، 45 کیلومتر راه فرعی و 505 کیلومتر راه روستایی است، یادآور شد: حدود 95 درصد از راه‌های موجود در سال جاری نگهداری شده است.

انتهای پیام/ د 

 ۲۴۲ کیلومتر از حریم راه‌های رزن آزادسازی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.