با حضور معاون وزیر نفت و رییس کمیسیون انرژی مجلس مرحله نخست طرح گاز رسانی به شهر قلعه رئیسی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت:با حضور مومنی معاون وزیر نفت، حسن وند رئیس کمیسیون انرژی مجلس و هاشمی نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده طرح گازرسانی به شهر قلعه رئیسی به بهره برداری رسید.

معاون وزیر نفت در این مراسم گفت: بیش از هزارو ۱۲۷ شهر به جز استان سیستان و بلوچستان یعنی۹۹ و ۷ دهم درصد جمعیت شهری در کشور از گاز لوله کشی استفاده می‌کنند.

آقای مومنی با بیان اینکه طرح گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز در حال اجرا است افزود: ۲۷ هزار روستادر کشور زیر پوشش این طرح هستند که امیدواریم هر چه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شود.

مومنی از مردم خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند چرا که با مصرف بهینه می‌توان به مناطق بدون گاز، گازرسانی کرد.

وی از انشعاب گذاری و تکمیل گاز تا جلوی منازل شهر قلعه رئیسی و دیشموک خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌شود تا اول زمستان طرح گاز رسانی به این شهر‌ها پایان یابد.

هاشمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با گازرسانی به این مناطق شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

خادم مدیرعامل گازاستان هم در این مراسم اعتبار این طرح را ۶۰ میلیاردتومان اعلام کردو گفت: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیون متر مکعب خاک برداری شد و امروز خط انتقال گاز به طول ۹۰ کیلومتر بهره برداری شد.

انتهای پیام/د

طرح گاز رسانی با حضور وزیر نفت

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.