در شرایطی که مردم و مسئولان کشورمان درگیر جنگ اقتصادی هستند، یکی از فروشگاه های اینترنتی در تلاش است تا مردم را از موج گرانی‌ها بترساند و آنها را دعوت به خرید کردن، کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در بازه زمانی 15 دقیقه 3 پیامک با یک مضمون از طرف فروشگاه اینترنتی زنبیل برای مشترکان تلفن همراه ارسال شد که آنان را نسبت به شرایط اقتصادی آینده کشور نگران می‌کرد. در این پیامک‌ها نوشته شده بود:

«قبل از موج بعدی گرانی خرید کنیم

زنبیل تضمین، بهترین قیمت»

فروشگاه اینترنتی که با یک پیامک مردم را تحریک به خرید می‌کند+ تصویر

این پیامک در حالی برای مشترکان ارسال شده که در چند وقت اخیر آشفتگی بازار طلا و ارز سبب شده تا مردم نسبت به شرایط زندگی خود و تأمین مایحتاج معیشت‌شان نگران باشند. ارسال این پیامک در شرایطی که مردم نگران هستند و در تلاش هستند تا بتوانند به بهترین وجه ممکن آینده خود را تضمین کنند خیانتی بیش به مخاطبان نمی‌تواند باشد. ماهی گرفتن از آب آلوده‌ای که مستقیما به زندگی مردم مربوط است نه تنها از بعد روانی می‌تواند بر روی افکار عمومی جامعه تاثیرگذار باشد بلکه می‌تواند این موضوع را القا کند که گرانی هست و قرار است دوباره موج جدیدی از گرانی ها هم به راه بیفتند.

شاید بتوان این دست از پیامک‌ها را همراهی عناصر داخلی با دشمنان دانست که در تلاش ‌اند با فعالیت‌ها و تبلیغات مختلف خود، ایرانیان را در این جنگ اقتصادی شکست خورده نشان دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا