سرپرست یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: محیط بانان استان کردستان به تجهیزات لازم و مورد نیاز محیط بانی مجهز شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان زانیار نازدار گفت: محیط بانان استان کردستان برای سومین بار در سال جاری به تجهیزات لازم و مورد نیاز محیط بانی مجهز شدند تا در اجرای وظایف شغلی و برخورد با متخلفان از شرایط حفاظتی بهتر و ایمن تری بهره مند شوند.

وی افزود: این تجهیزات شامل چراغ قوه، کفش، جوراب نانو، جوراب پشمی، باتوم، پلیور زمستانی، جلیقه حمل تجهیزات، دستبند پلاستیکی، قمقمه و پک بقا است تا محیط بانان در برخورد با متخلفان از شرایط بهتر حفاظتی برخوردار شوند.

سرپرست یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان ادامه داد: در حال حاضر ۹۶ محیط بان در پاسگاه ها و ادارات محیط زیست استان کردستان مشغول به انجام وظیفه هستند.

نازدار یادآور شد: برخورد و تعقیب شکارچیان متخلف از وظایف ذاتی محیط بانان است و در برخی موارد، این افراد که مسلح نیز هستند به جای متواری شدن یا عدم مقاومت، اقدام به درگیری با محیط بان ها می کنند و حتی از سلاح گرم خود استفاده کرده و به سمت آنان شلیک می کنند که متاسفانه در سنوات گذشته به مصدومیت، جانبازی و شهادت تعدادی از آنان نیز منجر شده است.

انتهای پیام/م

فعالیت ۹۶ محیط بان در پاسگاه ها و ادارات محیط زیست استان کردستان

 

برچسب ها: محیط زیست ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.