دوازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: آئین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) با عنوان همایش شیرخوارگان حسینی (ع)، ساعت ۹ صبح جمعه (۲۳ شهریور ماه) مصادف با چهارمین روز از ماه محرم در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: مادران گیلانی به همراه فرزندان شیرخوار خود، با هدف رشد و پرورش در دریای پرمهر معنویت حضرت سیدالشهداء (ع)، مطابق روال سال‌های گذشته در نخستین جمعه ماه محرم در این مراسم شرکت می‌کنند.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) بر پایه نذرنامه‌خوانی است، اظهار داشت: مادران عاشورایی با حضور در این همایش و با قرائت دسته جمعی نذرنامه، فرزندان خود را نذر یاری قیام حضرت صاحب‌الزمان (عج) می‌کنند.

فاضلی با اشاره به اینکه این همایش معنوی همزمان با ۵ هزار نقطه ایران و جهان در گیلان برگزار می شود، بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی (ع) رشت با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام‌جمعه این شهر و مداحی محمد امینی، رسول خدادادیان از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مهدی حسن‌زاده، مداح نوجوان گیلانی همراه است.

وی تصریح کرد: این برنامه به صورت زنده از شبکه تلویزیونی باران (سیمای مرکز گیلان) و همچنین بخش‌هایی از آن از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

برگزاری دوازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در رشت

برچسب ها: محرم ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.