رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه ازایمن سازی محور‌ها در قالب نصب بازتاب‌های هشداردهنده هوشمند در محور‌های شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: محور اصلی ارومیه-مهاباد برای اولین بار در سطح استان با نصب بیش از ۱۲۰۰ عد بازتاب هشداردهنده هوشمند در محل دماغه‌ها و بردیده‌ها به منظور آشکار سازی نقاط حادثه خیز در زمان تاریکی شب ایمن سازی شد.

وی در ادامه فعالیت راهداران در محور ارومیه-مهاباد تصریح کرد: نصب ۲۰ عدد میله ترافیکی، ۲ عدد ضربه گیر و نیز نصب چراغ‌های چشمک زن احتیاط گوشه دیگری از عملیات انجام یافته محور فوق طی ماه جاری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه با اشاره به اتمام فصل کاری و نزدیک بودن شروع راهداری زمستانی، افزود: راهداران با تمام جدیت مشغول عملیات گوناگون در اکثر محور‌های اصلی، فرعی و روستایی هستند.

حبیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود از احداث ابنیه فنی در محور روستایی بردوک –کوران خبر داد و گفت: احداث پل دومتری روستای کوران بعنوان راه ارتباطی روستای بردوک به کوران و هم چنین احداث آبنمای پل بردوک از پروژه‌هایی است که طی هفته آتی آغاز و پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول، علف چینی پل امامزاده و پاکسازی این محور به طول ۳ کیلومتر، برچیدن تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز در محور امامزاده و رنگ آمیزی ۷ مورد سرعت گیر پلاستیکی در محورارومیه-اشنویه، آسفالت تراشی سه راهی سلوک تا سه راهی دربند به طول ۳ کیلومتر و هم چنین آسفالت محور چهارده شهید به سمت سه راهی سلوک به طول دو و نیم کیلومتر را از اقدامات بارز دیگر در حوزه راهداری ارومیه برشمرد.

وی در پایان به برخورداری ۷۴ درصدی خانوار بخش صومای برادوست از راه آسفالت اشاره کرد و گفت:با اجرای ۵ پروژه در بخش فوق که شامل ریزش برداری روستای حسن آباد، بهسازی پل آبنمای روستای براسپی، مرمت و بازسازی پل آبنمای دره خورخوره، لایروبی رودخانه روستای بردیان، شستشوی بستر راه روستایی بردیان و اسکندیان و نیز جایگزینی ۴ عدد لوله در راه روستای کوران جهت هدایت آب‌های سطحی، است که امید است شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش در این مناطق باشیم.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.