مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان از جمع آوری ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی خیرین استان در جشن عاطفه ها خبر داد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی زاده، گفت: خیرین و مردم نوع دوست استان همزمان با اجرای مرحله اول جشن عاطفه ها 12 میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.

وی افزود: یک میلیارد و 400 میلیون ریال از این میزان کمک به صورت نقدی و 10 میلیارد و 600 میلیون ریال دیگر به صورت جنسی و در قالب لوازم التحریر، کفش، کیف و لباس جمع آوری شده است.

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان، با اشاره به آغاز توزیع کمک های جمع آوری در بین دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد: این کمک ها از روز شنبه 17 شهریور در سطح استان آغاز شده است.

 شیخی زاده با بیان اینکه مرحله دوم این جشن همزمان با 11 مهر در سطح مدارس برگزار می شود، افزود: خیران ونیکوکاران همچنین می توانند کمک های نقدی خود را به صورت الکترونیکی برای دانش اموزان نیازمند اهدا کنند.

 وی گفت: خیران می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد از طریق سامانه *۸۸۷۷*۰۸۷# و یا شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال تحصیلی جدید کمک کنند.

گفتنی است؛مرحله اول جشن عاطفه ها امسال با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» همزمان با 15 و 16 شهریور در استان کردستان برگزارشد.

انتهای پیام/م

برگزاری مرحله اول جشن عاطفه ها در استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.