مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعزام ۶ هزار و ۵۰۰ بسیجی در قالب ۳۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم آذربایجان غربی خبر داد.

شهروز حیدریان مسئول  بسیج سازندگی سپاه شهدای  آذربایجان غربی در گفتگو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛   گفت: ۶۱۰ گروه جهادی در استان تشکیل شده که بیش از ۱۲ هزار نفر عضو دارند که در حال حاضر از بین این تعداد ۳۲۰ گروه  بالغ بر ۶۵۰۰ نفر بسیجی در مناطق محروم استان آذربایجان غربی در طرح اردو‌های جهادی از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه مصادف با ایام محرم در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، سلامت، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی فعالیت می‌کنند.


وی ادامه داد: ۴ گروه ۲۲ نفری جهاد صبح امروز ۲۲ شهریور در شهرستان ارومیه به مناطق محروم اعزام شدند.


مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای استان اظهار کرد: بسیج سازندگی استان با اعزام ۸۸ نفر در غالب ۴ گروه ۲۲ نفری به مناطق محروم حاشیه شهر برای انجام فعالیت‌هایی از قبیل: ساخت و بازسازی خانه‌ی محروم، احداث سالن ورزشی برای جوانان در چند منطقه‌ی محروم شهرستان ارومیه طرح جهادی ایام محرم را آغاز کرد.


وی افزود: جامعه بسیج پزشکان نیز در قالب ۶ گروه پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم شهرستان ارومیه اعزام کرد.


شهروز حیدریان با اشاره به اینکه این افراد به صورت خود جوش و داوطلبانه در این گروه‌ها ثبت نام کرده اند گفت: ایام محرم بهترین زمان برای یاری رساندن به افراد محروم است تا روحیه‌ی جهادی و دستگیری از محرومان زنده شود.


انتهای پیام/ح


اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان غربی

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.