معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تا کنون از محل اعتبارات تخصیص یافته، هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست شورای اشتغال گفت:از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی استان، ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: تا کنون از محل اعتبارات تخصیص یافته هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارگفت: از بین اعتبارات حوزه اشتغال، تسهیلات روستایی با نرخ سود پایین عرضه می‌شود و بهترین فرصت برای اجرای طرح‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان در این مناطق به شمار می‌رود.

حبیبی افزود: حفظ شغل‌های موجود و در کنار آن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید مهم‌ترین برنامه و اولویت مدیریت ارشد استان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: کم کاری در حوزه اشتغال از دستگاه‌های ذیربط پذیرفته نیست و هیچ توجیحی ندارد.

این مسئول گفت: باید از تسهیلاتی که به موجب قانون به بخش تولید اختصاص می‌یابد استفاده کرد و از این طریق ضمن حل مسایل و مشکلات صنایع، نیم نگاهی نیز به اشتغالزایی داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه بر نظارت به هزینه کرد تسهیلات در محل‌های تعیین شده تاکید کرد و افزود: وام‌های اشتغالزایی باید منجر به ایجاد شغل شوند در غیر این صورت از هدف منحرف شده اند و در عمل کاری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

نشست شورای اشتغال قزوین

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار