جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو هزار طاقه پارچه به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یک انبار در دیلم کشف شد.

کشف ۲۰۰۰ طاقه پارچه قاچاق در دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد افزایش کشفیات هستیم.

وی افزود: در راستای راستای مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ماموران پلیس آگاهی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی شهرستان دیلم با رصد اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق کالا را زیر نظر گرفتند و موفق به کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق شدند.

سوسنی گفت: دو نفر از قاچاقچیان عمده و حرفه‌ای شهرستان دیلم از طریق کشور‌های حوزه خلیج فارس بدون مجوز گمرگی اقدام به ورود غیرمجاز و قاچاق محموله‌های پارچه و دپوی آن‌ها در انباری واقع در شهر دیلم کرده بودند.

وی تاکید کرد: در یک عملیات هماهنگ با حضور یگان‌های انتظامی و مقام قضایی انبار مورد نظر به صورت غافلگیرانه بازرسی شد و دو هزار طاقه پارچه در مارک‌های مختلف خارجی به وزن ۷۰ تن فاقد هر گونه اسناد گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و کلیه پارچه‌های مکشوفه با استفاده از پنج دستگاه کشنده تریلر و کامیون برای بررسی بیشتر به مرکز پلیس منتقل شدند.

انتهای پیام/م

۱۰۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در شهرستان دیلم کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.