تولیت آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان قائم مشهد، از "محمد تولایی" طلبه مشهدی که توسط فرد ناشناس مجروح شده بود، عیادت کرد.

رئیسیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر پنجشنبه هفته گذشته یک طلبه جوان 27 ساله در مشهد مورد سوءقصد قرار گرفت. وی با خودروی پیکان خود در کوچه باغ عنبر در حال حرکت بود که در همین حین یک موتورسوار به بهانه پرسیدن یک سؤال او را متوقف کرد. موتورسوار در حالی که شیشه اتومبیل پایین بود، چاقوی بزرگی را به سینه روحانی جوان فروبرد.

روز گذشته مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد اعلام کرد حجت الاسلام تولایی پس از عمل جراحی قلب باز به بخش ICU بیمارستان منتقل شده و علائم حیاتی او تا حدودی برگشته و پزشکان تاکنون در رابطه با مرگ مغزی صحبتی نکرده‌اند و امید است که این روحانی اوضاعش مساعدتر شده و به زندگی بازگردد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر امروز با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قائم از این طلبه جوان مشهدی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی این طلبه قرار گرفت. صفحه اینستاگرامی حجت الاسلام رئیسی تصاویری از این عیادت را منتشر کرد.

رئیسی

رئیسی

رئیسی

رئیسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار