پل شهید بهشتی (سیدی) شهر کرمان سرانجام بعد از ۷ سال طول کشیدن ساخت امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد جواد فدایی سرپرست استانداری کرمان امروز در آیین افتتاح پل شهید بهشتی (پل سیدی) گفت: یکی از دلایل طولانی شدن پروژه‌ها بیش از مدت تعیین شده ناشی از ناکارآمدی سیستم و اشکال در مدیریت پروژه‌ها است که باید این در جهت اصلاح این امر گام برداشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران اجرای این پروژه، از تاخیر ۱۵ روزه در افتتاح آن از مردم عذرخواهی کرد و اظهار داشت:براساس اعلام قبلی قرار بود این پروژه در هشتم شهریورماه افتتاح شود.

به گفته فدایی میدان آزادی هم در آخر مهرماه افتتاح می‌شود و با کار مضاعف تلاش می‌شود که این پروژه در زمان تعیین شده به بهره برداری رسد.
وی عنوان کرد: پل ابوذر نیز در ۲۲ بهمن افتتاح و تله کابین شهر نیز آخر اسفندماه به بهره برداری آزمایشی خواهد رسید.

شهردار کرمان هم در این مراسم گفت:قراداد اجرای این پروژه در خردادماه ۹۰ منعقد و عملیات اجرایی آن از تیرماه ۹۰ آغاز شده است.

سید مهران عالم زاده افزود:این پروژه با مشکلات زیادی روبرو بوده که با همت پیمانکار و مسوولان شهرداری، این مشکلات برطرف شد.

شهردار کرمان گفت، در راستای اجرای این پروژه هفت دهانه به طول ۹۰۰ متر، ۸ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۱۵۰۰ تن عملیات فلزی، ۱۰ کیلومتر جدول گذاری و سه هزار ۵۰۰ تن آسفالت احداث و انجام شده است.

عالم زاده اظهارداشت:برای اجرای این پروژه ۱۶ میلیارد تومان از سوی پیمانکار و چهار میلیارد تومان از سوی شهرداری پرداخت شده و یک میلیارد تومان نیز هزینه تملک داشته است.
وی تاکید کرد:یکی از مشکلات اجرای این طرح، عدم عرضه قیر در کشور و افزایش قیمت فولاد بوده است.
انتهای پیام/ی

افتتاح پل سیدی شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۰۷:۲۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
واقعا من نمیدونم این پل مسخره رو چه کسی طراحی کرده.ما که خونه مون همین کنار پله،هر روز توی ترافیک این پل گیر می کنیم .گاهی ساعتها طول می کشه و خیابونهای اطراف پل همه بسته میشن و مردم کلی از زمانشون رو باید تو قفل این پل بمونن تا آزاد بشن.تقریبا هر روز تصادف میشه زیر این پل ...خدا به طراحان و سازندگان این پل رحم کنه که مدادم مورد لعن و نفرین مردمی هستن که دیر به کاراشون می رسن.