معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش باغملک گفت: در پروژه مهر امسال همه مدارس به نحو مطلوب آماده پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی آینده هستند.

نظام زارعی چمنی،معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت : مدیران مدارس در سازماندهی و برنامه ریزی برای آموزگاران و دبیران خود به ابلاغ های ارسالی از طرف آموزش ها توجه کرده و همچنین ساعات تدریس موظف خود را مطابق بخشنامه ارسالی در برنامه آموزشگاه احاظ کنند.

پروژه مهر به خوبی در مدارس به اجرا درآمد

وی با تاکید بر بازدید های دوره ای پروژه مهر افزود: این بازدید ها بر اساس جدول زمانبندی ارسالی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انجام خواهد گرفت و تمام مدیران در مدارس نهایت همکاری را با همکاران بازدید کننده داشته باشند.

پروژه مهر به خوبی در مدارس به اجرا درآمد

محمد واعظی، رئیس اداره سواد آموزی باغملک با تبریک روز جهانی مبارزه با بی سوادی، ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد گفت: در جهان 758 میلیون بیسواد وجود دارد که دوسوم آنها زنان هستند و از این تعداد 250 میلیون کودک و 124 میلیون نوجوان هستند.

وی عنوان کرد: طبق تعریف جهانی ، آموزش پیش نیاز توسعه و قوی ترین ابزار مقابله با فقر و افزایش بهره وری محسوب می شود و توسعه پایدار جوامع را در پی خواهد داشت.

واعظی بیان داشت: در سال 85 آمار باسوادی ایران 91/7 درصد بود که این آمار در سال 95 به 94/7 باسوادی رسید و این آمار در باغملک 90 درصد باسواد است.

پروژه مهر به خوبی در مدارس به اجرا درآمد

رئیس اداره سواد آموزی باغملک در پایان به اجرای طرح کلید بهشت و آموزش نماز به بی سوادان اشاره کرد و گفت : این دوره آموزشی 16 ساعتی در روزهای 20 و 21 شهریور ماه به 2 صورت عملی و نظری در ساختمتن اداری مدیریت آموزش و پرورش باغملک برگزار می شود.

داریوش رئیسی زاده، کارشناس ارزیابی و عملکرد نیز با اشاره به فرم های ارزیابی پروژه مهر گفت: برای همه مدیران مدارس ابلاغ پروژه مهر از طریف اتوماسیون ارسال شدو مدیران دقت کنند تا مستندسازی لازم صورت پذیرد.

وی افزود: نمونه برگ های ارزیابی های ستادی از آموزشگاه در 20 بند ارسال شده و مدیران محترم در اجرای تمامی موارد بر اساس 5 سطح ارزیابی خواهند شد.

انتهای پیام/م

ساماندهی مدیران و معلمان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.