رئیس جمعیت هلال احمر اردکان: تعدادی از داوطلبان سلامت این جمعیت در قالب کاروان نیکوکاری به مردم هفت روستای محروم بخش خرانق، خدمات بهداشتی و درمانی تخصصی ارائه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: در این کاروان که به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و روستا‌ها انجام شد، ۲۳ داوطلب جمعیت، پزشکان و پیراپزشکان حضور داشتند.

جواد کمال آبادی افزود: اعضای کاروان با معاینه و ویزیت رایگان بیش از ۱۰۰ نفر روستاییان، به بیماران توصیه‌های پزشکی و مشاوره ارائه کردند و ۳۰ سبد غذایی هر کدام به ارزش مبلغی ۱۲۰۰۰۰۰ ریال به خانواده‌های بی بضاعت تحویل شد.

کمال آبادی گفت: ویزیت رایگان، تامین دارو، اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان، عیادت از بیماران و دلجویی از سالمندان از جمله خدمات داوطلبانه کاروان بودکه به مردم روستا‌های انجیرآوند، توت، پتکستان، تپو، مزرعه میر و حسین آباد ارائه شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر در تمام‌ای سال و به مناسبت‌های مختلف در راستای خدمات رسانی به افراد خصوصا در مناطق محروم پیشگام هستند.

انتهای پیام/ف

کاروان‌های سلامت هلال احمر به روستا‌های محروم اردکان اعزام  شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.