حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اولویت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری/ تخصیص تسهیلات ویژه برای تشویق دانشجویان به ازدواج

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اولویت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری/ تخصیص تسهیلات ویژه برای تشویق دانشجویان به ازدواجمعاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است جزء اولویت‌های ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید مانند سنوات گذشته برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی مانند آموزش قرآن کریم، اخلاق و مکارم را برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد مقام معظم رهبری برنامه‌های متداولی برای اجرا در سطح همه مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی دارد که همه ساله انجام می‌شود و در این میان با توجه به نیازهای هر مرکز برنامه‌های پیشنهادی مختلفی مانند مشاوره اخلاقی و روانشناسی وجود دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی تأکید کرد: دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است را پیگیری و دنبال می‌کند و جلسات متعددی در زمینه توسعه آزاد اندیشی انجام شده است.

استقبال دانشجویان از برنامه‌های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: حضور پرشور دانشجویان در مراسم مذهبی و به خصوص اعتکاف سبب شده تا دفاتر نهاد در سطح همه مراکز دانشگاه علمی کاربردی برنامه‌های بیشتری در این ایام و همچنین ایام عزاداری حضرت اباعبدالحسین(ع) داشته باشد.

وی افزود: دفاتر نهاد رهبری در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی جوانان را تشویق به امر نیکو و سنت حسنه پیغمبری یعنی ازدواج دانشجویی می‌کند و در این زمینه تسهیلاتی را برای این دانشگاه فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی گفت: یکی از برنامه‌های با اولویت دفاتر نهاد در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی تشویق دانشجویان به مطالعه کتاب است و در این راستا در طول سال مسابقات کتابخوانی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار می‌شود.

وی یادآوری کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی در راستای ارتقای سطح دانش و فرهنگ جوانان و افزایش میزان ساعت مطالعه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است تا آنها پس از سال تحصیلی بر پایه علم و دانش خود بتوانند برای خود و دیگران کارآفرینی و اشتغال ایجاد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار