مسابقه عکاسی «نذر پاکیزگی» به همت اداره خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان  اظهارکرد: مسابقه عکاسی «نذر پاکیزگی» همراه با جوایز ویژه با موضوع پاکیزگی شهر در ایام سوگواری شامل رفت و روب و نظافت شهری، تفکیک پسماند تر و خشک، پرهیز از یکبار مصرف‌ها و ایستگاه‌های صلواتی سبز برگزار شده است.

غلامرضا ساکتی با بیان اینکه ارسال آثار باید از طریق ایمیل به نشانی  esfpasmand۹۷@gmail.com انجام شود، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهرماه سال جاری تعیین شده است، شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به نشانی: Isfahan.ir/bazyaft مراجعه کنند.

وی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، متولیان هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی آموزش‌های لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی، مدیریت پسماند و محیط زیست شهری، زیباسازی و امنیت را دریافت کرده و گواهی آموزشی به آنها ارایه شده است.

​رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مخازن مدیریت پسماند، کیسه زباله و بنرهای آموزشی بین هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر توزیع شده است، افزود: برای حدود ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر اصفهان و بر اساس نقاط جانمایی شده، مجوز داده شده است که برای بررسی نحوه عملکرد آنها، کمیته نظارتی ستاد محرم با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و ایمنی شهر تشکیل شده و تا پایان دهه اول از هیئت‌ها و مراکز عزاداری بازدید خواهند کرد، همچنین شکایات شهروندان توسط این کمیته بررسی و پیگیری خواهد شد.

ساکتی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای حفظ آراستگی شهر انجام شده و پاکبانان در شیفت‌های بعدازظهر و شب در نقاط مختلف شهر مشغول خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی هستند، ادامه داد: پویش بزرگ نذر پاکیزگی نیز با همین هدف برنامه‌ریزی شده است و شهروندان می‌توانند مطالب و نظرات خود در این خصوص را با نذر-سلامتی در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

 

انتهای پیام /س

مسابقه عکاسی نذر پاکیزگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.