فرمانده بسیج اداره‌کل ارشاد استان اصفهان:

زنگ هنر و دفاع مقدس در اصفهان نواخته می‌شود

فرمانده پایگاه بسیج شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آیین نواختن زنگ دفاع مقدس و همایش «هنر انقلاب اسلامی» با حضور هنرمندان انقلابی و پیشکسوتان استان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسأله امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام امام حسین(ع) را بازگو می‌کند و در هفته دفاع مقدس باید به این امر توجه نشان داد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری استان اصفهان در هفته دفاع مقدس افزود: بخشی از برنامه‌های داخلی دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان شامل تجلیل از اساتید و هنرمندان انقلابی، برگزاری یادواره شهدا، روایتگری در اماکن مختلف، اجرای تئاترهای خیابانی و غیره است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: روز دوشنبه عطرافشانی مزار شهدای ارامنه اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه 4 مهر ماه آیین نواختن زنگ دفاع مقدس و همایش «هنر انقلاب اسلامی» با حضور هنرمندان انقلابی و پیشکسوتان استان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان گفت: برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل با موضوع دفاع مقدس و محرم، برگزاری یادواره شهدا در تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری، برگزاری سمینار «سبک زندگی شهدا» در دانشگاه آزاد خوراسگان، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی دانش‌آموزان استان و برگزاری آیین تجدید میثاق هنرمندان با آرمان‌های شهدا از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

یعقوبی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی، مسابقات داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی و اجرای نقاشی دیواری در 60 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از جمله اقدامات فرهنگی استان اصفهان در هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی کتاب «سیره دریادلان» و چاپ آن در هفته دفاع مقدس توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و آماده‌سازی سیر نمایشگاهی برای استفاده در فضاهای عمومی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در استان اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.