در روز دوم ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان آلمان با راهیابی سجاد گنج زاده به فینال و ذیبح اله پورشیب به دیدار رده بندی پیگیری شد.

مبارزه گنج زاده در فینال و پورشیب در دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراتهبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و بخ نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در برلین آلمان، سجاد گنج زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم موفق شد به فینال راه یابد و ذبیح اله پورشیب به دیدار رده بندی رسید.روز گذشته نیز امیر مهدی زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم موفق شده بود به دیدار رده بندی راه یابد.مسابقات فینال و رده بندی تمام اوزان کومیته و کاتا فردا(یکشنبه 25 شهریور ماه ) برگزار خواهد شد.

نتایج کسب شده روز دوم بدین شرح است:

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم، سجاد گنج زاده پس از استراحت در دور اول، دور دوم 4 بر 3 برایان ایر از آمریکا را برد. در مبارزه دوم 6 بر 4 آلپ ارسالان یامان اوغلو از ترکیه را شکست داد. در سومین دیدار 4 بر 3 هرولیند نیشوچی از کوزوو را برد و به مرحله نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با آنجلو وسیچ از کرواسی دیدار کرد و 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.گنج زاده فردا برای کسب مدال طلا به مصاف گوگیتا آرکانایا قهرمان جهان در سال 2014 خواهد رفت.

در وزن منهای 84 کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب ابتدا 4 بر صفر ایلیا گرانوسوف از روسیه را شکست داد. در ادامه 2 بر صفر میگوئل آمارگوس از آرژانتین را مغلوب کرد و در سومین دیدار 5 بر صفر کنجی گریلون فرانسوی را برد.پورشیب در چهارمین مبارزه به مصاف مهدی خدابخشی رفت و 4 بر 3 به برتری رسید و در نیمه نهایی 4 بر 2 مقابل دانیار یولداشف از قزاقستان شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

مهدی خدابخشی دیگر کاراته کا وزن منهای 84 کیلوگرم هم ابتدا 6 بر صفر ویکتور استوسکی از مقدونیه را برد. سپس 5 بر 4 از سد ریکتو شیمادا از ژاپن گذشت. در سومین مبارزه والری چوباتار از اوکراین را یک بر صفر برد و در بازی چهارم 4 بر 3 مغلوب پورشیب شد و از ادامه مسابقات بازماند.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سامان حیدری ابتدا ادین ساریچ از بوسنی هرزگوین را 3 بر 2 مغلوب کرد و در ادامه مقابل فرناندز ویزوته از اسپانیا به برتری 5 بر صفر رسید. سپس سلیم بندیاب از فرانسه را یک بر صفر شکست داد.حیدری در دیدار چهارم 6 بر یک نتیجه را به آنجلو وسیچ از کرواسی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی ابتدا سون ون ژو از چین تایپه را 5 بر صفر برد و در ادامه 2 بر صفر مغلوب نیکلا برتا از مجارستان شد و از ادامه رقابتها بازماند.

در کاتای تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده در اولین دیدار 3 بر 2 مغلوب تیم صربستان شد و از دور رقابتها کنار رفت.


بیشتر بخوانید:

مهدی زاده به طلا رسید/ مدال نقره بر گردن کریمی

سه نشان برنز دستاورد کاراته کاهای ایران


انتهای پیام / 

صعود گنج زاده به فینال رقابت های لیگ جهانی کاراته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار