فوتبالیست مشهور کره جنوبی به شکلی منطقی و حرفه‌ای پاسخ فوتبالیست نژادپرست شیلیایی را در وسط زمین فوتبال داد.

پاسخ حرفه ای فوتبالیست کره ای به یک نژادپرست در وسط زمین + فیلم///صبح دوشنبهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سون هئونگ مین"، ستاره فوتبال کره جنوبی به شکلی منطقی پاسخ هافبک نژادپرست تیم ملی فوتبال شیلی را روز سه شنبه و حین دیدار دوستانه کره جنوبی با شیلی در وسط زمین فوتبال داد.

این بازیکن حرفه ای کره جنوبی به جای واکنش و دادن پاسخ در شبکه های اجتماعی با استفاده از مهارت خود از بازیکن نژادپرست شیلی انتقام گرفت. این فوتبالیست تکنیکی کره در صحنه ای در این بازی در وسط میدان دو بازیکن شیلیایی و از جمله هافبک نژادپرست این تیم را مقهور هنرنمایی و تکنیک ناب خود کرد. ویدئویی که از این صحنه منتشر شده است نشان می دهد سون به شکلی زیبا توپ را از مقابل پای یک بازیکن شیلی می رباید و سپس با تکنیکی دیدنی توپ را از لابلای پای "دیگو والدس "، بازیکن نژادپرست شیلی رد می کند.

پاسخ حرفه ای فوتبالیست کره ای به یک نژادپرست در وسط زمین + فیلم///صبح دوشنبه

یک روز پیش از مسابقه دوستانه کره جنوبی و شیلی، دیگو والدس در یک عکس در حالی که دو دست خود را در دو طرف چشمانش قرار داده بود اقدام به انجام یک عمل نژادپرستانه و تمسخر بازیکنان کره جنوبی کرده بود. پس از انتشار گسترده این عکس در شبکه های اجتماعی این بازیکن با انتشار پستی در یکی از شبکه های اجتماعی مجبور به عذرخواهی شد. او در این پست نوشت : " در ارتباط با عکسی که از من در شبکه های اجتماعی منتشر شده است باید بگویم هرگز قصد توهین نداشتم و از این طریق عذرخواهی ام را به کسانی که با دیدن این عکس آزرده شدند اعلام می کنم."

گفتنی است؛ نوامبر سال گذشته نیز انجام یک عمل مشابه توسط یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا با نام "ادوین کاردونا" که اقدام به تمسخر "کی سونگ یونگ"، کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی کرده بود خبرساز شد. عمل نژادپرستانه این بازیکن موجب شد تا فیفا او را از شرکت در پنج مسابقه محروم کند.

انتهای پیام/

پاسخ به عمل نژادپرستانه با استفاده از مهارت فوتبالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.