تصمیم جالب مرد هندوستانی پس از مرگ پسر جوانش در خیابان تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد.

مردی که دشمن چاله های خیابان است! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "دادارائو بیلهور"، سبزی‌فروش 48 ساله اهل بمبئی هندوستان با اقدام جالب خود به یکی از سوژه‌های داغ این کشور تبدیل شده است. او که پسرش را در یک تراژدی از دست داده، مأموریت خود را تعمیر تمام چاله های خیابان های شلوغ بمبئی اعلام کرده است. بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه (AFP) عکس او در تمام روزنامه های هندوستان با عنوان کسی که با پر کردن و تعمیر چاله های خیابان های شهر 20 میلیونی خود می خواهد از مرگ افراد دیگر در خیابان های بدساخت بمبئی جلوگیری کند به چاپ می رسد.

دادارائو از زمانی تصمیم به این اقدام گرفت که پسر 16 ساله اش با نام " پراکاش بیلهور" را در یک حادثه رانندگی در جولای سال 2015 از دست داد. پراکاش به همراه پسر عمویش در یکی از خیابان های بمبئی سوار بر موتورسیکلت بودند که موتور آنها پس از برخورد با یک چاله بزرگ در وسط خیابان دچار حادثه شد. آنها پس از این حادثه به هوا پرتاب شدند و پراکاش که در لحظه حادثه دارای کلاه ایمنی نبود، در اثر ضربه مغزی جانش را از دست داد. پسر عموی او به علت داشتن کلاه ایمنی دچار جراحت سطحی شد.

دادارائو در این باره گفت: "مرگ ناگهانی پراکاش غم بزرگی را به زندگی ما وارد کرد. من این کار را برای یادبود و پاسداشت نام پسرم انجام می‌دهم. من نمی‌خواهم فرد دیگری مانند پراکاش جانش را از دست دهد."

دادارائو تاکنون حدود 585 چاله را در خیابان های بمبئی با استفاده از شن، ماسه  و آجرهایی که از محل ساختمان های در حال ساخت تهیه می‌کند، پر کرده است. بنا به گفته این مرد افراد دیگری نیز با شنیدن این ماجرا به او در انجام این کار کمک کرده اند. عمل انساندوستانه این مرد میانسال هندوستانی موجب شده تا به او جوایزی اهدا شود و او اکنون در هندوستان لقب "پدر چاله ها" را از آن خود کرده است.

گفتنی است؛ بنا به گزارش سایت "بمبئی پاتهولز" بیش از 27000 چاله در خیابان‌های بمبئی در اثر بارندگی شدید موسمی تابستان ایجاد می‌شود که سالیانه موجب مرگ 3597 نفر می شود. تنها در سال 2015 حدود 10 هزار نفر در بمبئی به علت وضعیت غیراستاندارد جاده‌های این شهر و همچنین چاله‌های آن در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

تصمیم جالب مرد هندوستانی پس از مرگ پسرش در یک تصادف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
دریچه های چودن فاضلاب هارانبرند تعمیرکوچه خیابانها پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
خدا زیادش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
چاله ها باید پر بشن چون که باعث حادثه میشن
Iran (Islamic Republic of)
ال 90
۱۴:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
با سلام
وتشکر از زحمات اين مرد بزرگوار
اي کاش در کشور ما نيز چنين انسانهايي بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
مگه نیستند؟؟پس این بچه بسیجی هایی که توی روستاهاباعنوان گروه های جهادی کارمی کنندچکاره اند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
افرین خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
یکی هم به فکر جاده ها باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
یکی هم به فکر جاده ها باشد
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۱۳:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم