مدیر کل بازرسی استان کردستان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود و ضرورت فرهنگسازی در جامعه گفت: با فرهنگسازی درست می توانیم اقتصادمان را ازوضع موجود نجات دهیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سومین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با حضور فرماندار سنندج، مدیر کل بازرسی استان، شهردارسنندج و سایر مدیران استانی با دستور کارسلامت در محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکردر سالن جلسات کانون امام خمینی شهر سنندج  برگزار شد.
محمود رضا مهرورز مدیر بازرسی استان کردستان در ابتدای این جلسه با اشاره به  سلامت محیط اداری گفت: وقتی که سیستمی پاسخگوی نیازهای خدمت گیرندگان نباشد و مدیران و کارمندان آن نسبت به وظایف خود متعهد نباشند  قطعا نمی توان شاهد یک جامعه سالم بود.
وی افزود: لباس ظاهری بدن انسان را می پوشاند اما لباس اصلی ما انسان ها باید تقوا باشد، چرا که بدون تقوا ما روز به روز از ارزش های خود فاصله می گیریم.
وی بیان کرد: در یک جامعه اسلامی، زیبنده یک نظام اسلامی نیست که در محیط کار فساد اداری وجود داشته باشد.
مهرورز تاکید کرد: ما مدیران جهادی می خواهیم نه مدیری که در گرو ساعت باشد و نتواند در اختیار نظام و مردم باشد و به آنها خدمت کند.
مدیرکل بازرسی استان خاطرنشان کرد: ما باید هزینه های فساد را بالا ببریم تا بتوان از وقوع بسیاری از مشکلات پیشگری کرد.
فرماندار سنندج نیز در این جلسه گفت: تنها با درکنار هم بودن و کمک به یکدیگر می توانیم محیط اداری را پیش ببریم.
زارعی به حضور به موقع مدیران در ادارات تاکید کرد و افزود: با وقت شناسی وخدمت به ارباب رجوع است که می توان موفق بود و احساس رضایت کرد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود و ضرورت فرهنگسازی در جامعه گفت: با فرهنگسازی درست می توانیم اقتصادمان را ازوضع موجود نجات دهیم.
فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: درآمدهای دولت کاهش پیدا نکرده و این خود ما هستیم که با احتکار و جنگ روانی مشکلات اقصادی بیشتری را برای کشور به وجودآورده ایم.
وی افزود: کشور ما به اندازه یک کشور 100 میلیون نفری مصرف آب و برق و گاز دارد، اگر ما در مصرف همه چیز صرفه جویی داشته باشیم قطعا وضع بهتری خواهیم داشت.  

انتهای پیام/م

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان  سنندج

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.