رئیس هئیت وزنه برداری استان ایلام گفت:وجود استعدادهای فراوان در رشته ورزشی وزنه برداری به عنوان یکی از قابلیت ها و ظرفیت های استان ایلام شناخته می شود که نیازمند امکانات است.

رشته ورزشی وزنه برداری در استان ایلام نیازمند امکانات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;همایون بسطامی رئیس هئیت وزنه برداری استان ایلام عنوان کرد: هئیت وزنه برداری استان چه در گذشته و چه الان کارنامه خوبی را در رشته وزنه برداری دارد و امروز شاهد موفقیت وزنه برداران در سطح کشور، آسیا و جهانی هستیم.

وی اظهار کرد: ورزش وزنه برداری از رشته های قدرتی است که نیاز به ۳ فاکتور قدرت، استقامت، تکنیک دارد که ورزشکاران استان ایلام این استعدادها و قابلیت ها را در وزنه برداری دارند امروز نیز شاهد شکوفایی این استعدادها در سطح جهانی و المپیک هستیم.

بسطامی ادامه داد: ورزشکاران ورزش وزنه داری در استان از خانه وزنه برداری برخوردار هستند، سالنی که مجهز و امکانات قابل قبولی دارد نیز هم اکنون ورزشکاران در این سالن در حال تمرین هستند.

رئیس هئیت وزنه برداری استان ایلام در خصوص امکانات ورزش وزنه برداری در بخش چوار افزود: در بخش چوار امکاناتی اخیرا به هئیت وزنه برداری بخش چوار داده شده و دیگر در حد توان ما نیست که این امکانات را به دیگر روستاهای این بخش انتقال دهیم، امکاناتی که به بخش چوار داده شده آنها نیز می توانند به روستاها انتقال دهند.

انتهای پیام/ د

نبود امکانات ورزشی در رشته وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.